
Ghicitori pentru Mica Unire
Dragi copii din lumea-treagă, România ne e dragă! Vrem să o cunoaștem bine, Așa cum se și cuvine! Noi vă spunem ghicitori, Despre ani și domnitori, Iar voi să răspundeți bine, Despre țara ce ne ține! E o zi măreață
ISSN 3008-4555
ISSN-L 3008-4555

Dragi copii din lumea-treagă, România ne e dragă! Vrem să o cunoaștem bine, Așa cum se și cuvine! Noi vă spunem ghicitori, Despre ani și domnitori, Iar voi să răspundeți bine, Despre țara ce ne ține! E o zi măreață

Istoria neamului e plină de povești frumoase. Iar cea de azi e una adevărată. Îți ofer azi Povestea lui Cuza în Târgul Vasluiului, ca inspirație pentru activitățile la clasă cu ocazia Unirii Principatelor. Vizionare plăcută AICI. 😊

Îți aduci aminte ultima oară când ai fost la teatru. Ori la cinema? Cum te-ai pregătit, prima dată cumpărând bilete, apoi cum ai așteptat ziua, poate ai vorbit și cu alții, cum te-ai îmbrăcat frumos… Astfel te-ai împachetat (poată fără

Uite cum aș vedea eu un eveniment de Mica Unire, organizat la clasă, sub forma unei călătorii în timp. Aș evoca evenimentul pe care îl sărbătorim și însemnătatea lui pentru poporul român și le-aș spune copiilor că ne îmbarcăm

Nu putea veni Crăciunul fără o poveste EduStory. Povestea lui Moș Crăciun și Coana Vremea este o minunată pildă despre copiii buni cu inimă mare, de spus la gura focului. Bucură-te de poveste AICI. Te las cu

Organizarea receptării ca o activitate de învățare prin experiență le-a oferit elevilor posibilitatea de a reface în stil personal experiența autorului, de a recrea poemul. Au trăit experiența diferenței, văzând ce simt, ce văd, ce-și amintesc ceilalți confruntați cu același

Să spui o poveste mereu la fel (în același stil) te ajută, pentru că prin repetiție ajungi să rafinezi detalii și s-o îmbunătățești de fiecare dată câte puțin. Dar dacă uneori simți că pentru o audiență anume s-ar potrivi un

E timpul pentru o poveste adevărată. Participant la Marea Unire de la Alba Iulia, Samoilă Mârza a fost un povestitor la rândul lui, dar prin imagini, de la el rămânându-ne singurele fotografii de la marele eveniment de la 1 Decembrie

Simți deja marketingul de Crăciun (pe străzi, la radio sau în reclamele de la TV)? Atât de bine se insinuează an de an încât, ocupați fiind cu tot felul, domină zgomotul de fond și treptat devine parte din „normalitate”.

„Succesul este copilul îndrăznelii”, spunea Benjamin Disraeli cândva în preajma Unirii Principatelor, dar fără a avea vreo legătură cu asta. E posibil ca înfăptuitorii Marii Uniri de la 1918 să fi fost călăuziți și de aceste vorbe. Nu putem

În urma activității desfașurate în învățământul primar am ajuns la concluzia că povestea este și trebuie să rămână metoda de bază a demersului didactic. În activitatea la clasă îmi încep întotdeauna ziua cu o poveste. Fie că e vorba despre

La început de Clasă Pregătitoare pentru a face mai ușoară tranziția de la un ciclu de școlarizare la altul și a evita dificultățile de trecere de la o etapă la alta a lecției, am găsit o metodă inovatoare, pornind de

Azi m-am gândit să-ți dau câteva idei de folosit la clasă, pentru a stimula în mai multe direcții atenția copiilor. Prima, care încurajează creativitatea, ascultarea activă sau povestirea în colaborare este o idee foarte simplă, în care primul copil începe

În acest articol este vorba despre importanța învățării socio-emoționale și a competențelor în cadrul sistemului educațional, menționându-se că aceste concepte sunt relativ noi și că au apărut ca răspuns la provocările lumii contemporane. După cum știm, Curriculumul Național se concentrează

Ți s-a întâmplat vreodată să rămâi fără replică și să trebuiască să improvizezi? Cum ar fi dacă ai începe să studiezi arta improvizației pentru a o folosi la activitățile de la școală? Azi îți voi vorbi despre arta
Newsletterul “EduStory”
Peste 60.000 de abonați.
Înscrie-te aici ca să primești informații sau resurse care să te inspire
pentru cum să povestești sau să faci prezentări memorabile și cu impact