Atelier de Cuvinte

EduStory Blog

ISSN 3008-4555

ISSN-L 3008-4555

Improvizatie

3 idei de improvizație cu copiii la clasă

Azi m-am gândit să-ți dau câteva idei de folosit la clasă, pentru a stimula în mai multe direcții atenția copiilor. Prima, care încurajează creativitatea, ascultarea activă sau povestirea în colaborare este o idee foarte simplă, în care primul copil începe

citește mai departe »
Improvizatie

4 piloni ai improvizației în storytelling

Ți s-a întâmplat vreodată să rămâi fără replică și să trebuiască să improvizezi?   Cum ar fi dacă ai începe să studiezi arta improvizației pentru a o folosi la activitățile de la școală?   Azi îți voi vorbi despre arta

citește mai departe »
Storytelling

Cum să închei o poveste în 3 moduri

Tu cum mănânci ceapa verde? Începi cu partea albă sau cu cea verde? 🙂 Studii de psihologie comportamentală arată că cel mai eficient este să plasezi elementele cheie ale unui mesaj la începutul, respectiv la sfârșitul acestuia. (Neuromarketing – Patrick

citește mai departe »
Improvizatie

Cum să improvizezi folosind o formulă simplă

 „Petrec opt luni de zile pe schiță și documentare, înainte să încep să scriu primul cuvânt din roman”, spune Jeffrey Deaver, autor american de romane polițiste Așa cum scriitorii „construiesc” o carte având la bază un schelet bine conturat în

citește mai departe »
Storytelling

Puterea poveștii personale în storytelling

Formule nemuritoare în arta povestirii   „Pe vremea mea…” Copil fiind, ascultam cu urechile ciulite despre oameni și locuri din alte vremuri. Șezători, război, rege, colectivizare, primul televizor din sat… Lucruri care mie mi se păreau povești dar pe care

citește mai departe »
Improvizatie

Povestește și creează! Tehnică interactivă de grup

În structura grupei de preșcolari predomină copii cu inteligență lingvistică, kinestezică și interpersonală; sistematizarea și verificarea cunoștințelor despre textele literare învățate; stimularea gândirii și creativității copiilor pentru a analiza , compara , căuta și dezvolta soluții pentru problemele reale; exersarea

citește mai departe »
Storytelling

Citesc și prind aripi

De-a lungul celor treizeci și unu da ani de activitate neîntreruptă la clasă, cu fiecare generație, după ce am învățat să scriem și să citim, am învățat că scrisul și cititul pot fi folosite pentru a-ți pune gândurile în cuvinte.

citește mai departe »
Storytelling

Din cetatea lui „eu” în cetatea lui „tu”

Am înființat trupa de teatru ANIMA în anul 2004, o dată cu sosirea mea în această școală, în calitate de profesor de Religie și de Limba Franceză, încercând să răspund următoarelor nevoi: motivarea elevilor și prevenirea eșecului în educație și

citește mai departe »

Newsletterul “EduStory”

Peste 60.000 de abonați.

Înscrie-te aici ca să primești informații sau resurse care să te inspire
pentru cum să povestești sau să faci prezentări memorabile și cu impact