Atelier de Cuvinte

EduStory Blog

ISSN 3008-4555

ISSN-L 3008-4555

Noutăți

Povestea la ora de limba franceză

În primii doi ani de liceu, elevii care studiază franceza ca limbă străină și nu au acces la manuale publicate în Franța, trebuie să studieze din manuale publicate în România, care sunt oferite gratuit. Prin urmare, la orele de franceză

citește mai departe »
Noutăți

Impactul strategiilorde învățare bazate pe storytelling asupra copiilor din învățământul preșcolar, în cadrul pedagogiei dramatice.

Învățământul preșcolar reprezintă una dintre cele mai importante etape din viața copilului, în care se pun bazele dezvoltării cognitive, emoționale și sociale. Pedagogia dramatică, care folosește tehnici teatrale și de povestire, este o metodă eficientă de a stimula creativitatea și

citește mai departe »
Noutăți

Povestea abordată transdisciplinar la ciclul primar

Educația transdisciplinară este o abordare inovatoare care depășește granițele dintre discipline, integrând cunoștințe din mai multe domenii pentru a oferi elevilor o înțelegere holistică a lumii. Această metodă este deosebit de eficientă la clasele primare, unde elevii sunt în plină

citește mai departe »
Educație

Metode inovative în învăţământul preşcolar

Motto: “ Mai mult decât a preda, tehnica didactică înseamnă a învăţa pentru sine şi a facilita învăţarea altora.” Bernat S. ( 2003 p.15-19)  Inovația didactică a adus în învățământul preșcolar termeni și atitudini noi necesare în procesul instructiv- educativ. 

citește mai departe »
Noutăți

Gestionarea deșeurilor într-o comunitate

  Combinația dintre pedagogia dramatică și storytelling oferă un cadru excelent pentru a aborda teme complexe precum gestionarea deșeurilor într-o manieră angajantă și memorabilă. Prin intermediul poveștilor, elevii pot explora diferite perspective, dezvolta empatie și găsi soluții creative la probleme reale.

citește mai departe »
Storytelling

Strategii de învățare bazate pe storytelling în învățământul preșcolar. Abordarea transdisciplinară în Curriculumul pentru educație timpurie

În educația timpurie, storytelling-ul (povestirea) este o metodă esențială de predare care facilitează învățarea prin imaginație și creativitate. Integrarea storytelling-ului în curriculumul preșcolar nu doar că stimulează dezvoltarea abilităților de limbaj și comunicare, dar contribuie și la dezvoltarea gândirii critice

citește mai departe »

Newsletterul “EduStory”

Peste 60.000 de abonați.

Înscrie-te aici ca să primești informații sau resurse care să te inspire
pentru cum să povestești sau să faci prezentări memorabile și cu impact