Ai decis să te înscrii, în sfârșit, la examen.
Fie că e vorba de Titularizare, Definitivat sau Gradul II, emoțiile sunt aceleași.
Mai ales că nu e vorba doar despre a învăța mecanic niște capitole și de a le reproduce ulterior pe foaie.
Concret, examenul pe care-l ai în față vine cu o serie mai lungă de provocări pentru tine:
Inspecția la clasă înseamnă mult mai mult.
Înseamnă ca tu să realizezi proiecte didactice complexe, să știi cum anume să captezi atenția elevilor, să introduci jocurile didactice pe timpul lecției, să folosești metode și tehnici inovative la care copiii să reacționeze frumos.
E clar că un set de tips&tricks, alături de exemple de materiale și proiecte didactice după care să te ghidezi pentru inspecția la clasă ți-ar fi utile.
Faptul că parcurgi și înveți toată materia cuprinsă în programa pentru examen s-ar putea să nu fie suficient.
În mare, subiectele pe care le poți primi respectă o tipologie. Și fiecare dintre ele trebuie abordate diferit, astfel încât să obții punctaj maxim.
Problema e că în programă nu e precizat modul de a trata fiecare subiect. Iar diferența dintre o notă bună și nota maximă vine tocmai din această abordare.
Ei bine, prin cursul pe care ți-l propun, vei găsi soluțiile potrivite pentru toate cele 3 provocări majore pe care le-am detaliat puțin mai sus.
Sunt 2 variante aici.
12 AtelieRe pentru educatoare + puericultor
18 AtelieRe pentru învățători
Indiferent de varianta aleasă, sub atenta ghidare a specialiștilor noștri, vei putea viziona materialele video despre:
1. Pregătire pentru inspecție
Participanții la primele ediții a Cursului, s-au bucurat de rezultate bune și foarte bune la examen.
Iar asta înseamnă extrem de mult pentru noi. Practic, a fost ceea ce ne-a motivat să organizăm din nou cursul.
E minunat să știm că putem să-i susținem pe cei aflați la început pe drumul educației.
De exemplu, Mihaiela Mihai a luat 9.65.
Rezultatele pe care le-ai văzut mai sus, în cele 3 testimoniale, au fost posibile prin combinația a două elemente:
participi la AtelieRe ONLINE, fiecare de câte 2 ore, în care poți să le adresezi formatorilor orice întrebare și să ceri orice explicație de care ai nevoie (se aplică perioadei mai-iunie când au loc cursurile online)
înveți cum să pregătești Dosarul de înscriere și Portofoliul personal, așa încât să-ți asiguri punctajul maxim posibil;
primești feedback personalizat (dacă participi la cursul online)
rezolvi subiectele mai dificile cu formatorul (dacă participi la cursul online)
primești prezentarea PowerPoint și înregistrarea video după fiecare AtelieR, așa că poți să le revezi de câte ori dorești dacă ai achiziționat acest pachet.
Uitându-te la lista de mai sus, probabil ai estimat deja un posibil preț al cursului. Și ți-e teamă că ai putea să nu fii dispusă să plătești atât pentru el.
Vreau să-ți spun un lucru.
Știu că salariile din învățământ sunt departe de topul celor mai mari salarii de bugetar. Mai ales în cazul debutanților.
E nevoie să acumulezi ceva vechime și să parcurgi etape precum Titularizare, Definitivat, Gradul II, Gradul I și, eventual, să obții și Gradația de Merit ca să vezi cu adevărat o schimbare pe fluturașul de salariu.
Tocmai pentru că știu asta, scopul cursului este să te ajute să parcurgi chiar aceste etape de la începutul carierei, prețul pe care l-am stabilit este mai mult decât accesibil.
Ba chiar îți punem la dispoziție și o reducere de 100 de lei.
Așadar, poți accesa chiar acum Cursul pentru Titularizare, Definitivat și Gradul II pentru doar 280 lei (educatori+puericultori), respectiv 380 de lei (învățători). Primești și materialele suport la care ai acces pe viață.
Dacă dorești înregistrarea video a AtelieRelor va trebui să plătești în plus 120 lei (se aplică în perioada MAI-IUNIE de desfășurare a cursurilor pe ZOOM)
E o super oportunitate pentru tine, pe care ar fi păcat s-o ratezi.
E o întrebare legitimă și la care consider că e important să primești un răspuns.
Mai ales în contextul în care zona de cursuri online s-a dezvoltat foarte mult în ultimul timp și tot mai multe variante apar „peste noapte”, fără să avem o certitudine a pregătirii celor care îl susțin.
profesor de Limba și Literatura Română, grad didactic I, cu master european în educația adulților
formator național pentru Limba și literatura română pentru Programul Educația 2000+ inițiat de Fundația pentru o Societate Deschisă
formator în cadrul cursului pentru profesori pentru Curriculum bazat pe competențe prin CCD Timiș
a câștigat și implementat un proiect european care a vizat formarea cadrelor didactice printr-un model inovativ blended-learning
experiență didactică de 36 de ani, din care 14 de director la Colegiul Național Bănățean.
profesor la Colegiul Național Bănățean Timișoara, lector UVT - Facultatea de Sociologie și Psihologie, Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar, membru Aspire Teachers
participă la activitățile de mentorat ale studenților de la Universitatea de Vest - P.I.P.P., precum și ale cadrelor didactice debutante prin programul EduMentorLab, respectiv „Inspiră un debutant!”
a fost inspector școlar - învățământ primar la Inspectoratul Școlar Județean Timiș în perioada 2020-2022
a susținut ca formator C.C.D. Timiș cursul „Utilizarea tablelor interactive în procesul instructiv-educativ”
profesor titular de Matematică la Școala Gimnazială „Mihai Viteazul” din Craiova și director al școlii, cu concurs
7 ani de carieră didactică în învățământul primar, apoi a făcut trecerea către învățământul gimnazial, pe o catedră de matematică
a obținut gradele didactice cu nota 10
a absolvit Facultatea de Matematică-Informatică, Facultatea de Informatică Economică și Facultatea de Matematică
formator în cursurile: „Abordarea interdisciplinară a științelor în ciclul primar” - „Proiectarea, organizarea și evaluarea activităților didactice”, acreditat C.N.F.P., organizat e C.C.D. Dolj și „Asigurarea eficienței managementului educațional în unitățile de învățământ”, Fundația cultural-umanitară „Henri Coandă” Oradea
a publicat numeroase auxiliare didactice pentru învățământul primar
a introdus alternativa „Step By Step” acum 16 ani, în perioada în care a fost director adjunct, având cea mai mare comunitate „Step” din județ, cu un număr de 300 de elevi în 11 clase.
26 de ani de experiență didactică de profesor pentru învățământul preșcolar
este titulară la Grădinița Nr.29 din Timișoara
este membră a Asociației AtelieR de Cuvinte
este formator pentru Educația STEAM
profesor titular, gradul didactic I, la Colegiul Național Pedagogic “Carmen Sylva” din Timișoara
face parte din corpul de metodiști al Inspectoratului Școlar Județean Timiș, implicându-se activ în activități de îndrumare și evaluare a candidaților înscriși la examenele de obținere a gradelor didactice în învățământul primar (din 2020)
experiență de peste 14 ani în învățământul primar, absolventă și fost dascăl al Colegiului Național “Preparandia Dimitrie Țichindeal” din Arad, este pasionată de aplicarea strategiilor educației integrate STE(A)M și a celor mai noi tehnologii digitale în activități moderne de predare-învățare-evaluare și vizează îndeaproape dobândirea de către elevi a celor 8 competențe cheie pentru învățare pe tot parcursul vieții
a obținut Gradul didactic II cu nota 10 (2019)
finalistă pe țară a “Concursului CRED - Creatori de educație, etapa a II-a” (2020)
a susținut workshopurile “Metodica predării limbii și literaturii române” și “Lecții STE(A)M” în cadrul Programului de mentorat pentru cadrele didactice debutante organizat de către Departamentul de Științe ale Educației al U. V. T. în parteneriat cu ISJ Timiș (2021).
actriță, formator al Cursului de inițiere în Arta Povestirii și de Improvizație pentru Profesori
doctorand în Arta Povestirii la Universitatea „Babeș Bolyai” din Cluj
predă Cursul „Pedagogia dramatică” la Facultatea de Științe ale Educației, Psihologie și Asistență Socială din cadrul Universității „Aurel Vlaicu” Arad
povestitoare internațională, participantă în ultimii 11 ani la Festivaluri Internaționale de Storytelling din întreaga lume
43 dintre cei care au participat la curs în ediția anterioară, au răspuns chestionarului pe care l-am trimis către ei.
Am simțit că avem nevoie de un feedback. Voiam să vedem cum s-au descurcat la examen, ce anume au apreciat la curs și ce anume și-ar fi dorit să fie diferit – asta ca să putem îmbunătăți în viitor.
Asta e distribuția notelor obținute la examen de către cei 43 de absolvenți care au reușit să completeze chestionarul.
De exemplu, Mihaiela Mihai a luat 9.65.
Rezultatele pe care le-ai văzut mai sus, în cele 3 testimoniale, au fost posibile prin combinația a două elemente:
În plus primești înregistrarea video cu secvența despre cum să îți pregătești dosarul de la ediția anterioară a cursului.
Prețul cursului este de 280 lei pentru educatori (12 AtelieRe), respectiv 380 de lei pentru învățători (18 AtelieRe).
În perioada (mai-iunie) în care cursurile au loc online pe ZOOM, registrarea video a AtelieRelor nu este inclusă în prețul cursului. Astfel, poți să pui în coș și această opțiune (+120 lei).
Da. Poți plăti pentru început doar participarea la curs, și ulterior pentru înregistrarea video a AtelieRelor.
Poți să plătești cu cardul + cardul de primă de carieră didactică sau prin virament bancar.
Dacă nu sunt variante la îndemână pentru tine, poți să apelezi și la serviciile Poștei Române sau să faci plata prin Trezorerie, situație în care te rog să-mi comunici acest lucru pe contact@atelierdecuvinte.ro.
Ediția următoare începe în luna mai 2025.
Acum este disponibilă înregistrarea video a celor 12 AtelieRe pentru educatori/puericultori, respectiv 18 AtelieRe pentru învățători.
Dacă ai achiziționat înregistrarea video a AtelieRelor (=120 lei), primești a doua zi după AtelieR îmaterialul.
Dacă începem cursul și consideri în primele 14 zile nu ai primit lucrurile valoroase pe care ți le-am promis până la acel moment…
Doar spune-mi și primești banii înapoi.
Da. Ai acces pe viață la toate materialele pentru care ai plătut.
În cazul în care ai întrebări sau ai nevoie de alte informații, te invit să mă contactezi:
©Copyright 2022 AtelieR Toate drepturile rezervate. Toate textele si fotografiile sunt proprietatea AtelieR, utilizarea si copierea fiind interzise.